Na podstawie §27 ust. 4 Regulaminu Samorządu Studentów UKSW zwołuje się pierwsze posiedzenie zwyczajne Wydziałowej Rady Studentów Wydziału Prawa i Administracji, które odbędzie się 18.12.2023r. o godzinie 21:00.
Posiedzenie odbędzie się w formie zdalnej na platformie Google Meet.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie posiedzenia
2. Sporządzenie listy obecności
3. Wybór komisji skrutacyjnej
4. Przyjęcie porządku obrad
5. Wybór Przewodniczącego Wydziałowej Rady Studentów Wydziału Prawa i Administracji
6. Wybór Wiceprzewodniczącego Wydziałowej Rady Studentów Wydziału Prawa i Administracji
7. Wybór Sekretarza Wydziałowej Rady Studentów Wydziału Prawa i Administracji
8. Wybór przedstawicieli do Rady Wydziału Prawa i Administracji
9. Omówienie spraw bieżących
10. Wolne wnioski
11. Zamknięcie posiedzenia